رویدادها آرشیو خبر ها
کونته بهترین مربی ایتالیا

کونته بهترین مربی ایتالیا

آنتونیو کونته مربی موفق باشگاه یوونتوس برای دومین سال پیاپی موفق شد جایزه نیمکت طلایی را که همه ساله به بهترین مربی فوتبال ایتالیا اهدا می شود تصاحب کند.

کونته در این راه رقبای قدرتمندی همچون ، وینچنزو مونتلا و والتر ماتزاری را پیش رو داشت که در آخر توانست با پشت سر گذاشتن آن ها،عنوان برترین مربی فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص دهد.

در پایان رای گیری کونته با کسب 26 رای جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و پس از او وینچنزو مونتلا با کسب 23 رای دوم شد.والتر ماتزاری مربی فعلی اینتر که در فصل گذشته عملکرد خوبی با باشگاه ناپولی داشت در جایگاه سوم قرار گرفت.

کونته پس از کسـب این عنوان گفت :

" من بخاطر رسیدن به این عنوان برای دومین بار ، بسیار خوشحالم . رسیدن به این عنوان هرگز آسان نیست و بدست آوردن این افتخار برای من لذت بخش است. این که به چه کسی رای دادم را نمی گویم و این یک راز است ! "

" پشت ِ دریافت این جایزه تلاش و کار زیاد است ، اما نه تنها کار من ، بلکه تلاش به همراه همکارانم "

" افتخارات در فوتبال به نظرم مربوط به یک فرد نمی شود و همه در آن سهیم و موثر هستند . من از همه برای این جایزه متشکرم و دست کسانی که ما را کمک کردند می فشارم "

" در پس ِ این افتخار ، عشق ، فداکاری و اختصاص زمان زیاد برای فوتبال وجود دارد . من این جایزه را به خانواده ام که همیشه از من حمایت کردند تقدیم می کنم "

" و بعد از آن به بازیکنان ، همکاران و کل تیم بخاطر کارهایی که انجام دادند ، زیرا آن ها عاملان اصلی کارهایی است که ما انجام دادیم "

" من بخاطر این جایزه بسیار خوشحال هستم ، بهترین مربی بودن و کسب این افتخارات بسیار لذت بخش استبا توجه به اینکه من 1 ماه پیش هم عنوان بهتریم مربی را کسب کرده بودم "

اسکودتو ؟

" رقابت هنوز ادامه دارد . ما برای کسب امتیازات بیشتری تلاش می کنیم ، اما بازی دیشب یک حرکت مثبت برای رسیدن به اسکودتو در مقابل بود . میلان همیشه بزرگ . برای من بازی در مقابل میلان همیشه یک بازی ( Game ) با یک G بزرگ خواهد بود "

" هنوز 12 بازی برای تایید لیاقت برای بردن ِ اسکودتو سوم باقی مانده است"

پرندلی ؟

" آنچه که من باید می گفتم ، دیروز در مورد بازی کردن کیلینی گفتم .. من بر موضع خودم می مانم "

آینده ؟

" من بخاطر جایزه ای که دریافت کردم خوشحالم و اکنون تنها به بازیابی انرژی برای بازی مقابل فیورنتینا فکر می کنم "

توز ؟

" توز بازیکنی است که با هیجان بازی می کند و با حضور او شما احساس راحتی می کنید . در زمان بروز مشکل شخصیت و جذبه او همیشه کمک خواهد کرد . ما یـک حرفه ای بزرگ را پیدا کردیم ، کسی که به آسانی مانند ِ او پیدا نخواهد شد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: